2008年8月24日星期日

facebook

連專欄作家也把facebook納入寫作的話題,可見facebook的流行程度了。流行歸流行,希望不要成為日後會考生的試題,否則低收入家庭的學生,以及那些趕不上科技潮流的師生可慘了。

4 則留言:

M Man 說...

如果學校有教facebook呢個內容, 咁考都無可厚非嘅.

香港比好多地方好架喇, 喺電腦使用嘅普及呢方面. 特別係互聯網使用, 香港相對係成本低好多, 咁家庭環境成為影響嘅因素幸運地降低咗.

我都係趕唔上潮流, 唔識用facebook, 又提唔起精神去學, 太多功能太複雜嘅嘢有時變得唔實際, 就好似家庭電器咁, 其實再多功能你都祇係用最基本嗰d. 我都匿埋用blog好囉.

Kitty 說...

如果在電腦科考這些內容,也沒怎樣。怕的是像今年會考一樣,把這些社會現象放在中文科考試,讓學生評論這種現象,可就苦了至今還不懂上網的中文老師。即使懂上網的人,都不一定了解facebook,更況要深入評論呢?沒用過的人,是無法評論的。像今年會考,中文科竟然要學生評論一些少數人使用的潮語,可就難為了正經的師生了。

M Man 說...

將社會現象放喺中文科考? 有咩根據呢? 我就覺得好奇怪咁. 如果喺嗰個學科有教過, 咁都可以接受. 但我好想知其實嗰d科目內容係由咩人設計, 同埋憑咩標準.
至於潮語, 我相信高中以下嘅學生都唔係咁適合作評論, 叫佢哋評論咪即是變相鼓勵佢哋去接觸去使用囉? 咁學校另一方面又要禁止佢哋道德出位, 好矛盾喎.

Kitty 說...

其實我也是這幾天才用facebook的,雖然很久前便申請了一個a/c,但是一直都沒有用,大概是朋友中沒有太多人使用吧,因此尚未形成習慣。直到前幾天,突然收到一位自己喜歡的作家主動在facebook中add我為朋友,才開始用facebook和他對談。它雖然有複雜的功能,但對我是沒多大用途,我只把它作為一個文字溝通工具吧了。

中文科的寫作項目中,一向都有評論寫作的題目,不過,過去多是時事評論和事件評論,主要考核學生的分析批判能力(critical thinking)。但今年的中學會考,要考生評論潮語,則引起社會上很大爭議,當然有人說考評局很有創意,反指教育界食古不化;但反對的聲音更多,普遍指出考潮語,對新移民不公平,還有矛頭指考評局作為官方機構,忽略了中國語文教育的價值。