2010年7月12日星期一

謝謝有心人

星期六參加葉輝在有好書店的新書發佈會,他看到我右手及肩膀皆敷了藥,便前來慰問。發佈會後,他除了簽名外,也問起我的工作情況,謝謝這位有心人。問到會否讀一個雙學位,實在不知如何回答,大概不想再用數十萬換一張A4大小的證書,何況實在沒有這些本錢。

3 則留言:

M Man 說...

妳做乜呀Kitty? 跌親呀? 好番未呀? 跌打嘢要醫徹底至好呀, 咪好長手尾架.

Kitty 說...

謝文太關心。

不是跌倒,右手是因經常拿重物(書),再加去年底洗澡時滑倒,用手(掙)猛力壓在牆上,才勉強止著去勢,三月時便開始作痛,又碰巧三月急症住院數天,拖延了醫治的日期。中醫師說是長期勞損之故,加上最近天氣潮濕,右手已敷了二十多服藥還未好。現在連左手也要敷藥。至於頸椎,可能是最近打電腦時的坐姿不好,敷了數服藥,現已好多了。
這次幸好遇到一位有經驗的中醫師,他兼具內科與跌打,因此,除了敷藥外,也有內服藥,同時治療體內的濕。

M Man 說...

我啱啱搬過嚟嘅時候亦因為咩都要自己做, 又唔識用力, 造成網球肘, 痛到唔識講, 連刷牙拎支牙刷都痛. 後尾開始樣樣都小心, 一隻手做得到嘅嘢都用兩隻手去做, 幫輕佢, 等佢有機會休息. 咁幾年落嚟真係好咗. 病向淺中醫, 早發現早治理係好重要. 妳真係要小心, 咁後生留低後患好麻煩.